مرکز  سیتی سنتر دیره دبی از مشهورترین مراکز دبی است که به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری این شهر مدرن نیز شناخته می‌شود.این مرکز برای سرویس دهی و خدمات عالی خود معروف شده و طرفداران زیادی در بین گردشگران دبی پیدا کرده است.در این مطلب از سایت هم اقلیم با شما هستیم با معرفی مرکز سیتی سنتر دیره دبی.با ما همراه باشید.

آشنایی با سیتی سنتر دبی

این مرکز که در ساحل و کنار دریا واقع شده،بیش از ۳۵۰ گاه متنوع با محصولات با کیفیت را در خود جای داده است.در این مرکز می توانید اجناس متنوعی از طلا و جواهرات گرفته تا فرش های دستبافت را اری کنید.

سیتی سنتر دیره به عنوان اولین مرکز بزرگ دبی شناخته می شود و محلی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت است.همانطور که گفتیم یکی از دلایل محبوبیت این مجموعه خدمات ویژه آن است؛یکی از این خدمات جالب این است که اگر در فصل تابستان به این مجموعه بروید یک بطری آب معدنی رایگان دریافت خواهید کرد؛این نشان از احترام به مشتریان این مجموعه است.


از دست ندهید : جاهای دیدنی دبی


مرکز دیره دبی دارای ۳۷۰ هزار متر مکعب مساحت است که ۴ طبقه را در خود جای داده.از این ۴ طبقه ۳ طبقه آن به گاه ها اختصاص دارد و طبقه همکف نیز پارکینگِ مجموعه است.سالاه ۲۰ میلیون نفر از این مرکز بازدید می‌کنند.

گاه های سیتی سنتر دیره

تنوع محصولات و گاه ها در سیتی سنتر دیره بالاست و می توانید یک بی نظیر را تجربه کنید.گاه های لوکس با اجناس با کیفیت در انتظار شما هستند.یکی از نکات جالب در گاه های این مجموعه این است که برخی از آن ها به هم مرتبط هستند و شما می توانید از یک گاه که در طبقه اول قرار دارد وارد گاهی که در طبقه دوم است شوید!

مرکز  سیتی سنتر دیره دبی

اجناس و محصولاتی که در این مرکز ارائه می‌شوند شما را به ترغیب خواهند کرد.از جمله برند های موجود در این مجموعه می توان به گاه های زنجیره ای کارفور،گپ،لوازم خانگی آیکیا و … اشاره کرد.

 


همچنین بخوانید : راهنمای سفر به استانبول


سیتی سنتر دیره دبی

نمایشگاه اتومبیل سیتی سنتر دیره

یکی از بخش های قابل توجه این مرکز وجود نمایشگاه اتومبیل دو برند مشهور خودروسازی یعنی تویوتا و لکسوس است.در این نمایشگاه آخرین مدل ها و امکانات ماشین های این دو کمپانی به نمایش گذاشته می‌شود.پیشنهاد می‌کنیم در سفر به دبی از این نمایشگاه نیز بازدید کنید.

چطور به سیتی سنتر دبی برویم؟

آدرس : دبی – خیابان هشتم

دسترسی : هر جای شهر دبی که باشید می‌توانید با استفاده از تاکسی به راحتی به این مرکز برسید.

اگر تمایلی به استفاده از تاکسی ندارید می‌توانید از مترو استفاده کنید و در ایستگاه سیتی سنتر دیره پیاده شوید


راهنمای سفر مرکز ,سنتر ,گاه ,سیتی ,طبقه ,دیره ,مرکز ,سیتی سنتر ,سنتر دیره ,نمایشگاه اتومبیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حیوانات اندر تخیلات تحمل افکار دیگران در محیط مدرسه و جامعه اشپزی همه چی موجوده ای انشا اجناس فوق العاده جوک|جک|اس ام اس|طنز|خنده دار|جوک فیسبوکی