بعد از  طراحی سایت  و بهینه سازی موتورهای جستجوبرای بازاریابی محصول و یا یک خدمت میتوان از ایمیل مارکتینگ استفاده نمود . اما استفاده از این ابزار نیازمند استراتژی درست و دقیق است در ادامه مبحث ایمیل مارکتینگ، قصد داریم تا شما را با این استراتژی ها بیشتر آشنا کنیم.

استراتژی اول ایمیل مارکتینگ بعد از  طراحی سایت 

این استراتژی بازاریابی اینترنتی در ۴ مرحله و در ۵ روز انجام میشه. برای این استراتژی لازمه که شما بتونید برای محصول یک تخفیف ۲۰% در نظر بگیرید و یا اینکه چون از شما می کنند یک مزیت فوق العاده برای ار در نظر بگیرید. توجه داشته باشید اینکه گفته شده ۲۰% برای اینکه به گفته مارک، اون خودش با۵۰% هم تست کرده ولی جوابی که از ۲۰% در آخر گرفته خیلی بهتر بوده!

روز اول: یک ایمیل در مورد ویژه خودتون بزنید و اعلام کنید برای ۷۲ ساعت وقت دارند.

روز دوم: یک ایمیل دیگه بزنید و ضمن اعلام ویژه تاکید کنید که ۴۸ ساعت مونده.

روز سوم: مانند روز دوم با این تفاوت که ۲۴ ساعت باقی مونده.

روز پنجم: یک ایمیل بزنید و ضمن اینکه ویژه را بیان کنید، بگید که به دلیل استقبال کاربران تصمیم گرفتید را برای ۴۸ ساعت دیگه تمدید کنید و ۱۵ تا ۲۵ درصد هم به میزان تخفیفات اضافه کردید!

استراتژی دوم بعد از  طراحی سایت 

این استراتژی افزایش هم در ۴ مرحله و ۵ روز اجرا میشه و بیشتر مناسب محصولات انحصاری و یا جدید می باشد.

روز اول: یک ایمیل حاوی لینکی از وبلاگتون که در اون صفحه یکسری اطلاعات ارزشمند و یا یک فیلم نایاب را قرار دادید و یا اینکه از کاربران بخواهید در مورد چیزی نظر بدن و بگید که از بین نظر دهنده ها به قید قرعه جایزه میدید و یا اینکه سوالی مطرح کنید و برای اون یک جایزه در نظر بگیرید و در آخر هم از محصولی که در راه است و یکسری ویژگی های اون صحبت کنید و توجه کنید که به هیچ وجه اعلام نکنید که محصول چیه، تا حس کنجکاوی کاربران تحریک بشه!

روز دوم: به همون صفحه لینک بدید و اعلام کنید چند نفر نظر دادن و یا در مسابقه شرکت کردن، که البته لازمش اینکه نفرات زیاد باشن و به یکی از کاربرای هم هدیه ای اهدا کنید. این کار باعث میشه امتیاز اجتماعی سایت نزد کاربران بالا بره و در کنار اون هم دوباره یکسری از ویژگی های جدید محصول را بگید. حواستون باشه محصول را لو ندید!

روز سوم: دیگه وقتشه. محصول را معرفی کنید و ویژگیهای از شما را هم بیان کنید. چون احتمالا خیلی گاه های اینترنتی دیگه هم اون محصول را مین. پس باید از شما حسنی داشته باشه! در پایان هم اعلام کنید که این ویژه تا ۴۸ ساعت آینده ادامه داره.

روز چهارم: یک ایمیل بزنید و زمانی حداکثر تا ۴۸ ساعت را به زمان ویژه اضافه کنید. از ارسال ایمیل های اضافه هم جدا خودداری کنید.

منبع: طراحی سایت


طراحی سایت ایمیل ,استراتژی ,اینکه ,محصول ,ساعت ,اعلام , ویژه ,اعلام کنید , طراحی سایت  ,ایمیل مارکتینگ ,ایمیل بزنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرتال جامع تک سیب Fire مرکز بازی های پلی استیشن شخصی derekqe situs Download The Lastest Music Albums شهرداری مرزن آباد تخفیف دونی